Congrés INVESTMAT 2022

By 20 enero, 2022mayo 24th, 2022master, Noticias

Entre les activitats que realitza el Màster InvestMat hi ha el congrés anual del Màster en Investigació Matemàtica i del Doctorat en Matemàtiques, que té lloc al Saló de Graus de la Facultat de Matemàtiques de la Universitat de València. Aquest congrés ofereix l’oportunitat als estudiants de màster i doctorat de presentar els seus treballs de recerca, intercanviant idees amb experts a les diferents àrees de recerca i millorant les seves habilitats de recerca.
i millorar les seves habilitats a lhora de presentar i exposar els seus treballs en públic.
presentar i exposar els treballs en públic.

La conferència consta de 26 xerrades de 20-25 minuts, incloent preguntes i comentaris, distribuïdes en 7 sessions el dimarts 25 de gener (matí i vesprada) i el dimecres 26 de gener (matí i vesprada). Podeu descarregar el programa i els resums de les xerrades en aquest enllaç.

Programa_Congrés_investmat_2022